Friday 27 October 2017

4 Timmars Binär Flaggor Indikatorer Strategi


Gilla detta i motsats till Chris den 11 oktober 2013 Här har vi en extremt enkel 60-minuters handelsstrategi utarbetat den oförstörbara indikatorns handelsstrategi. (Jag har bifogat indikatorns nedladdning till detta inlägg) Handelsstrategin använder här efter trenden vilket alltid är ett stort plus när du handlar binära alternativ. när den oförstörbara TrendWinner är grön, söker vi bara efter samtal och när dess röda söker vi bara efter Puts. Som en ytterligare bekräftelse kan man använda en ADX-indikator och endast handla när den ligger över 19-nivån. Jag tror emellertid att denna ytterligare bekräftelse är onödig. Inställningen är två på varandra följande en timme ljusstänger samma färg som indikatorlinjen följt av en exakt post är början på den tredje streckkroppen. Utgången är 60 minuter men strategin kan användas vid högre tidsramar också om du använder 4 timmars ljus för din inmatning, kommer utgången att vara 4 timmar också. De två staplarna måste vara i lutning eller trender något starkt innan vi gör handeln. Vi måste se priset gå upp starkt för ett samtal och vice versa för en Put. Ange inte om priset bara stannar eller flyttar i ett intervall. Strategin fungerar bara i en trend. Jag har bifogat ett exempel på några vinnande affärer som utnyttjar denna strategi. Oförstörbar TrendWinner Green Två på varandra följande gröna barer i en stigande lutning. Ring ett samtal i början av det tredje ljuset. Förstörbar TrendWinner Red Två på varandra följande Rödstångar i en nedåtgående sluttning. Ange en Put i början av det tredje ljuset. Bifoga filer som detta Till skillnad från akuter 11 okt 2013 Au contraire. Du bör använda ADX och DMI för att bestämma styrkan i ett drag. Koppla det med Ichis Tenkan och Kijun linjer, som rör sig uppdatering vid skarp. akuta vinklar och du har en formel för framgång. Jag erkänner att jag aldrig haver, under min 84 år. varit smart nog att komma med någon originalstrategi. MEN jag är smart nog att känna igen vad som har värde. och vad som inte gör det. Två saker jag går med: 1 Lär av ANDRA människors misstag. 2 Kopiera vilka personer. vem är smartare än du. gör. eller har redan gjort. Jag tog examen från gymnasiet vid 15 års ålder och tyckte att jag var ganska smart. Min bästa vän. i min klass. var 13. Han ringde mig en dum klocka. och hade rätt om det. Jag svälja min stolthet. och lärde mig mer av honom än någon av mina lärare och lärare tillbaka på 1940-talet var mycket smartare än dagens. Sluta försöka smita folk som är bevisligen smartare än dig. (Se 2) GUYSNA, SOM UPPFINNERADE ICHIMOKU OCH ADX, ÄR SMARTARE ÄN ENGON PÅ DENNA FORUM. Ledsen för att använda termen smart så ofta, men jag försöker göra en poäng. (vilket förmodligen kommer att bli ohäftat). Gilla detta i motsats till Chris 11 okt 2013 Au contraire. Du bör använda ADX och DMI för att bestämma styrkan i ett drag. Koppla det med Ichis Tenkan och Kijun linjer, som rör sig uppdatering vid skarp. akuta vinklar och du har en formel för framgång. Jag erkänner att jag aldrig haver, under min 84 år. varit smart nog att komma med någon originalstrategi. MEN jag är smart nog att känna igen vad som har värde. och vad som inte gör det. Två saker jag går med: 1 Lär av ANDRA människors misstag. 2 Kopiera vilka personer. vem är smartare än du. gör. eller har redan gjort. Jag tog examen från gymnasiet vid 15 års ålder och tyckte att jag var ganska smart. Min bästa vän. i min klass. var 13. Han ringde mig en dum klocka. och hade rätt om det. Jag svälja min stolthet. och lärde mig mer av honom än någon av mina lärare och lärare tillbaka på 1940-talet var mycket smartare än dagens. Sluta försöka smita folk som är bevisligen smartare än dig. (Se 2) GUYSNA, SOM UPPFINNERADE ICHIMOKU OCH ADX, ÄR SMARTARE ÄN ENGON PÅ DENNA FORUM. Ledsen för att använda termen smart så ofta, men jag försöker göra en poäng. (vilket förmodligen kommer att bli ohäftat). Självklart finns det flera sätt att handla. Jag stod bara för min åsikt att det inte behövs för den här specifika strategin. Ingen Singelindikator bör åberopas och jag tänker på att folk kopplar detta med egna metoder. Jag försöker leverera en strategi i sitt mest enkla forum och låta andra få möjlighet att lägga till det och göra det perfekt som de passar. Jag uppskattar din inmatning, tack så mycket akuter som det här i motsats till Tripack 24 okt 2013 Ja, jag tycker det är bra att du lägger upp flera idéer så. Det ger läsarna några val att välja på. Ingen strat, ingen indikator är bäst. Välj bara något du gillar och det du känner dig bra med och använd bara det tills du behärskar det. Pissningskonkurrensen har ingen mening om du bara jämför indikatorer. Det viktigaste är att hitta din egen väg. Gilla detta i motsats till Chris 24 okt 2013 Ja, jag tycker det är bra att du lägger upp flera idéer så. Det ger läsarna några val att välja på. Ingen strat, ingen indikator är bäst. Välj bara något du gillar och det du känner dig bra med och använd bara det tills du behärskar det. Pissningskonkurrensen har ingen mening om du bara jämför indikatorer. Det viktigaste är att hitta din egen väg. Gilla detta I motsats till mikerbiker6 29 okt 2013 Öppningsillustrationen är ett stort problem för mig eftersom de stora pilarna gömmer läsningen på trendvinstlinjen .. till exempel om du handlar enligt metoden skulle du behöva vidarebefordra första handel eftersom indikatorn var gul och indikerar ingen trend. Den andra handeln var mycket, mycket nära öppningspriset på det ljuset, och om du inte angav var den föregående baren stängde exakt skulle du ha varit otm. den tredje ser bra ut. men en 33 vinsthastighet skickar dig till fattiga huset riktigt snabbt. Jag tittade över många tredje ljusposter och hitta metoden felaktig från början. Det kan vara en bra supres typ indi, men inte alls korrekt för denna metod. ledsen om jag peed i någon cornflakes. Lol du inser att handlarna tas vid den exakta öppningen som jag sa rätt. Jag gjorde misstaget att välja den första handeln i min indikator när den var gul. Så om vi avlägsnar den vinsten och säger att vi inte slog en handel där båda andra affärer är tydliga vinnare, förstår jag inte vad problemet är 2 av de 3 affärerna på ditt diagram som du ritade pilar till var vinnare. Och Mikerbike Du tog hand om det andra ljuset. Jag sa att ingången är vid början av det tredje ljuset. På ditt diagram skulle du ha varit 4 vinner 2 förluster. Inte dåligt. Och det är utan att ens titta på ADX. Gilla detta Till skillnad från virionx 20 feb 2014 Chris ursäkta ma okunnighet, hur använder du ADX för att bestämma trenden och tack för tipsen i förväg. nu vet jag vad jag ska göra .. tack bror gillar detta Till skillnad från virionx 18 mar 2014 tror jag att den här strategin är fantastisk .. det spelar ingen roll om tidsramen du använder om en timme eller 30 minuter eller 5 minuter. vad jag gör är att jag inte använder någon indikator titta bara på ljusen. tillbaka test någon av diagrammen och du kommer att få vad jag menar .. oftast när ett ljus rör sig upp är det troligt att stänga högre än föregående stänga (vice versa) så vad jag gör är så snart ljuset stänga jag går in på exakt vid det öppna .. så för ett 5 min-diagram, skriver jag exakt på det öppna så det är 5.05.00 och det slutar klockan 5.10.00 .. du får mer itm än otm. kolla in meta4 diagrammet (ljusstake) och du får vad jag menar. dess fungerar 70 av tiden. hej du vinner några och du förlorar lite .. du kan inte räkna med att vinna alla affärer. om du vet hur ljus fungerar, kan det faktiskt fungera 100. PS. sätta mål (realistiska) whiles trading .. för mig så snart jag får ma mål (20) slutade jag. och så långt fungerar det bra .. startade med ett livekonto på måndag och jag har 50 extra från två dagar, så om jag fortsätter så här tror jag att jag kan göra det. vet när man ska gå bort, inte vara girig .. Gillar det här till skillnad från brieschko 01 okt 2014 Är ex4-filen en varning Har du byggt något som kan varna om indikatorn är grön och det har blivit två gröna ljus (den andra stänger högre än den tidigare stäng) och sedan utlöses alarm. Kan se om jag kan hitta någon att göra det här för mig. Skulle vara en lysande EA. Särskilt om vi lägger till ADX gt19. Mycket enkel men verkar fungera rätt Bra strategi gillar detta Till skillnad från rommark 03 okt 2014 Jag tog denna indikator, lägg till 1M SR linjer och handlas 1M diagram med 2M utgångstid och här är senaste trades: 1. Touch of SR 2. Instruktionsbyte färg 3 . MBFX-timing ändras inte för lång, orange för kort 4. Få lite hjälp från ichi360 på 1M pilar också men inte i alla fall. Diagrammet ser så här ut: Ladda ner indikatorerna med mallen från ovanstående skärmdump: Använd 60-sekundersmallen för det här diagrammet som i min skärmbild. Användbara indikatorer för nybörjare Denna artikel är särskilt för nybörjare och för nya handlare i binära alternativ och i handel industrin generellt. Jag kommer att dela med dig några väldigt användbara indikatorer som kan hjälpa dig att förbättra din handelsstil. Några av dem är väldigt enkla och jag använder dem inte nu men de hjälpte mig mycket i början av min handelsresa. Let8217s startar. 8211 Zig Zag-indikator Den första indikatorn är mycket enkel och du kan hitta den i din metatrader-plattform. It8217s Zig Zag-indikatorn som kan hjälpa en handlare att se mer tydligt över marknaderna och låga marknader. Barry är en enkel indikator som ger stöd och motståndsnivåer. Ritningsstöd och motstånd är en 8220must8221 för handel men många nybörjare har svårigheter. Så, denna indikator kan hjälpa dem och lära dem var är stöden och motstånden nivåer. Du behöver inte göra någonting svårt, bara installera den här indikatorn på din metatraderplattform och därefter släpp den till ditt diagram. Som du kan se i diagrammet ovan är de röda linjerna motstånd och de blå linjerna stöder. Naturligtvis kan denna indi can8217t identifiera framtida SampR-nivåer. Det drar bara ett stöd eller ett motstånd som har hänt. 8211 Överköpt och överlåtet (RSI och värdeschema) För överköpta och överlåtna villkor har jag två indikatorer för att rekommendera dig. Ett överköpt skick är ett villkor där tillgången är mycket högre från normala nivåer och kanske vi kommer att ha ett fall. Oversold är det motsatta tillståndet. En tillgång it8217s är mycket lägre än de normala nivåerna och kanske kommer vi att få en möjlig marknadsökning. För att identifiera dessa två villkor kan du använda en RSI-indikator från din metatrader-plattform eller en värdediagramindikator. 8211 RSI amp Värdetabell I det här diagrammet, vilket är det tidigare diagrammet med barry, installerade jag båda till min metatrader-programvara. I RSI kan du lägga från konfigurationen två nivåer. En för överköpta villkor och en annan för överlåtna villkor. Många handlare använder för dessa två situationer nivån 70 för överköpta och nivån 30 för överförsäljning. Du kan också använda 80 och 20 nivåer för mer säkerhet. Som du kan se i det här diagrammet i RSI har vi överköpt höga priser och överskridits vid låga priser. Värdetabellindikatorn gör samma jobb. Gröna staplar är haussefulla och röda staplar är baisse. I denna indikator kan du också gix nivåerna. Många handlare använder 8 och 8 lebels för extra överköpta och överlåtna situationer och 6 och -6 för mjukare situationer. 8211 News Indicator En mycket viktig indikator för dina diagram är en nyhetsindikator. Jag har inte en specifik nyhetsindikator för att rekommendera dig eftersom det finns så många där ute och i allmänhet gör de samma jobb. En nyhetsindivator visar om det finns nyheter för marknaden eller när vi kommer att få nyheter. Även om din strategi inte är att handla nyheten borde du ha ett sådant som att veta vilken tid det finns nyheter och hålla sig borta från marknaden, för om du kommer att ignorera nyheterna kan de förstöra dina affärer. 8211 Bollinger Bands Mycket användbar och effektiv indikator skapad av John Bollinger. Det hjälper dig att identifiera stöd och motståndsnivåer. Det finns ett enkelt glidande medelvärde, vanligtvis 20 perioder och två band (upp och ner) och de kan fungera som SampR-nivåer för priset. Lägg märke till hur priset gör studsar i banden. 8211 Daily Pivots Indicator Enkel indikering som beräknar och visar dagliga Pivot-nivåer på marknaden. It8217s mycket viktigt eftersom det finns SampR många gånger i dessa nivåer. 8211 Harmoniska mönsterindikatorer Harmoniska mönster är en avancerad lektion av teknisk analys och det måste spendera tid för att lära sig att rita dem. Det finns indikatorer som dra harmoniska mönster automatiskt som ZUP. mq4 eller KorHarmonics. mq4. Om du är intresserad av Harmoniska mönster men du kan rita dessa indier är en bra start. Naturligtvis gör de felaktiga uppskattningar många gånger men de kan hjälpa dig att börja rita själv. Ett bullish CRAB-mönster av KorHarmonics. Från de viktigaste indikatorerna. Jag använder den varje dag av många anledningar, men främst för att identifiera studsar och omskolning. Du kan hitta den i din metatrader-plattform i dina ritverktyg. Nivån för att lägga till är 38,2, 78,6 och 127. Alla andra viktiga nivåer finns redan i standardinställningarna. 8211 Flytta genomsnittsvärden Jag skrev en artikel om glidande medelvärden och hur man använder dem. Det finns inget standard för inställningarna som jag sa många gånger. Jag berättade för inställningen jag använder kan du göra din backtest och se vilka inställningar som är bäst för din strategi. Binär Options Trading Strategy Innan vi dyker in i begreppen eller binär alternativ handel vi vill veta att välja rätt mäklare är den mest viktig faktor eftersom det bestämmer din baslinje och handelsförmåga. Vi rekommenderar starkt att du bara handlar med mäklare som erbjuder mycket höga utbetalningar som 24option gör. Du behöver dessa utbetalningar för att göra en vinst och 24option är ett bra val. Klicka bara här för att ta en titt på dig själv. Den binära alternativ handelsstrategi vi ska undersöka idag kommer att användas för CallPut binära alternativet, och det är en ganska enkel för att tjäna pengar. Att tjäna pengar från affärer baserat på denna strategi kommer bara att innebära två parametrar för teknisk analys: a) Användning av bakljusstakar b) AutoPivot-punktberäkare CallPut digital-alternativhandeln är den vanligaste insatsen på binärmarknaden och står för mer än 90 av alla affärer. Det är bara rättvist att handlare är utrustade med de verktyg som de behöver för att tjäna pengar och öka sina konton med detta binära alternativ. De flesta (om inte alla) binära alternativmäklare erbjuder detta optionsavtal på sin handelsplattform, så handlare kommer att göra det bra för att lägga till detta i deras handelsarsenal. Hur den här strategin för binäroptionshandel fungerar. Syftet med handelsstrategin är att tjäna pengar genom att upptäcka marknadspåverkan och använda dessa punkter för att förutsäga när den underliggande tillgången sannolikt kommer att genomgå en hausseformad omkastning på en nivå av stöd (bra för en CALL option trade) eller en baisse reversering på en nivå av motstånd (bra för en PUT alternativ handel). Det finns flera stearinljusmönster som handlare kan använda för binäroptionshandelsstrategin, men de enklaste och mest tillförlitliga mönster som kan användas är: a) Doji-stjärnmönstren (morgon och kväll) b) Engulfing mönster c) Haramis d) Spetsar för pivotpunktberäkningen kan handlare få gratis automatiska pivotpunkträknare som används i forexmarknaden genom en enkel Google-sökning. Dessa kommer i form av handelsprogram för programtyp för programvara som är fästa i mappens indikatorer på MT4-plattformen och kan sedan dras ut från mappen Anpassade indikatorer och kopplas till timkartan över den tillgång du vill handla. När detta är klart kommer 7 pivothandelnivåer (tre motståndsnivåer, tre stödnivåer och en central pivotnivå) att spåras på diagrammen. Här är ett exempel på hur man tjänar pengar genom att använda denna binära alternativ handelsstrategi med hjälp av ljusstake och autopivot miniräknare. Detta alternativ handel gjordes på timmarschemat för GBPUSD som visar motståndets svängpunkter i rött. Den omvända ljusstaken som visas här är den för ett baisseformat mönster som uppträder vid R3-motståndsnivån. Vägen att gå är att göra följande: a) Vänta på det baisseformiga mönstret att slutföra. b) Vänta på nästa ljus att nå tillbaka till den nyckelprisnivå som just lämnats. På diagrammet ovan kan vi se detta som ett grönt ljus med en hög vid R3 motståndspunkten. Anledningen till att detta görs är att pålitlighetsindexet för det uppsluppna mönstret är måttligt. Handlare bör aldrig frestas att handla de digitala alternativkontrakten omedelbart efter engulfingmönstret. c) När återkallningen är bekräftad som misslyckad och priset är tillbaka på motståndsnivån, kör PUT-alternativhandeln på din binära optionsplattform och sätt ut utgången i minst tre timmar (eftersom det här är det timdiagram som används i analysen) . Här är ett annat exempel, den här gången med hjälp av pinbar ljusstakar som omvända ljusstrålar i marknadshandelstrategin. I det här exemplet finns två pinspelare: en skjutstjärna och en Doji. Tillsammans ger de ett starkare pålitlighetsindex än ett uppslukningsmönster och en Doji, så att handlare kan dra avtryckaren omedelbart efter bildandet av stiftstångarna, speciellt när det öppna priset på nästa stearinljus är direkt på motståndsnivån. Insatsen att dra av på kontot skulle vara ett PUT-finansavtal, med en utgång av 6 timmar (eftersom diagrammet är ett 4-timmarsschema). Liknande principer kan användas för alternativet CALL-alternativ för ljusstakar som uppträder vid stödmotståndsnivåer. Forexmäklare är källan till diagram som används för analys, och tillgång till dessa diagram är möjlig från ett demokonto. Det här är en inställning som kan tjäna pengar vilken som helst dag och öka handelskonto som en pengar på autopilot. Bästa binära alternativmäklare

No comments:

Post a Comment